Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

15 januari 2010

Vul eller inte vul det är frågan

Fredag idag! Inte för att det spelar nån större roll för mig eftersom jag fortfarande är sjukskriven efter ryggoperationen men en fredag är alltid en fredag! :O)
Idag mår jag jättebra, känner nästan inte av de ömma brösten eller nåt över huvudtaget och jag oroar mig ännu mer bara därför. Mardrömmen är att graviditeten avstannar.
Det känns så konstigt att man ena dagen kan må riktigt piss för att i nästa må tipptopp. Eller tipptopp och tipptopp men igår kände jag ju av illamående, jag kände mig andfådd, trött och hängig och idag är jag bara trött mest. Ryggen känner jag av oxå men det har inget med graviditeten att göra.
Eftersom jag oroar mig så mkt över att graviditeten avstannat och över att jag känner mig så ogravid etc så funderar jag starkt på ett vul i alla fall, jag vet vad min bm sagt men om det kan lugna mig lite så.. Jag vet att jag säkert hittar annat att oroa mig över efter det men...
Vad hade ni gjort?
Vul eller inte vul det är frågan.
Hoppas att ni fått en fin start på fredagen.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar