Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

5 maj 2010

Var är vårvärmen??

Usch det är så svårt att veta vad man skall sätta på sig, ja inte bara för att man är gravid men även för att det är så kallt fortfarande. Ingen vårvärme direkt. Sen är det ju heller inte så att man kan ha dunjackan på sig (även om jag är frusen av mig) heller. Jag har ingen mellanvarm jacka, så idag får det bli läderjacka med en stor värmande halsduk!
I helgen verkar vädret inte bli bättre heller, suck... Jag vill ha RIKTIG vår nu, dagar med sol och minst +16.
Hörs lite senare för nu skall jag iväg och luncha med syrranbyrran och min kära vän, Jenniefer.
Hoppas ni mår bra kära vänner!
Kram, Fiffiluren.

1 kommentar:

  1. ja super jobbigt med detta vädret! Tar jag på mig stickat blir det för varmt och annat för kallt. Cykla til jobb och det var inte roligast.

    Gud vilken babysmage du fått!! Förlåt om jag tjatar hihi jätte fin. =)

    Kram

    SvaraRadera