Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

27 december 2009

Fantastisk jul

4+1 idag. Fortfarande inget illamående eller ömma bröst. Eller jo igår mådde jag illa men det kan ju oxå bero på de typ 20 ischokladen jag tryckte i mig efter middagen ;OP
Jag och älsklingen har haft en helt fantastisk jul, vi har bara njutit av varandra, tagit det lugnt och ätit en massa gott, precis som det skall vara! Vi har dessutom hunnit avverka några filmer, "Baksmällan", "Johan Falk, Fredslösa" och "Inglorious Bastards".
Ja just det, en massa fina julklappar fick jag ju oxå! ;O)
Jag fick bland annat en ny digitalkamera (rosa) av älsklingen så ÄNTLIGEN slipper jag publicera en massa usla och suddiga bilder.
Nej dags att gosa in sig i hjärtats famn, han sover hemma ikväll eftersom han skall hämta sin son tidigt imorgon bitti så nu blir det lite extramys.
Hörs lite senare kära vänner!
Kram så länge.

1 kommentar:

  1. kul att du hittade till min blogg också :-D
    ta hand om dej och kul blogg! kommer följa dej!
    kram

    SvaraRadera