Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

30 december 2009

Intelli Gender

Tror ni att detta fungerar???



Jag blev i alla fall högst nyfiken! Nyfiken i en strut som jag är..
Jag och hjärtat har innan jag slutade med p-pillerna diskuterat om man verkligen vill veta könet på sin bebis eller inte och jag VILL VILL VILL veta typ NU NU NU!! Jag kommer definitivt att köpa intelligender testet bara för skojs skull om inte annat, och sedan bara invänta dagen då vi verkligen kan få det bekräftat av barnmorskan. Åh vad jag vill att tiden bara skall gå nu!

2 kommentarer:

  1. Gör ett 3D/4D ultraljud så får ni veta..

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hittade dig via fm. Grattis till plusset :) Jag har hört att det är 80 % säkerhet på testet. Katrin Zytymierzka gjorde testet och det visade tjej, UL säger pojk=) Lycka till med allt!

    SvaraRadera