Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

26 december 2009

Inga direkta symptomer än

God morgon ni fina!

Kände av rejäla mensvärkar igår, det drog och hade sig men annars har jag inga direkta symptomer än och detta gör det svårt att ta in att jag faktiskt är gravid. På måndag skall jag ringa till barnmorskan jag gått till istället för gyn i flera år och boka tid för inskrivning, jag vill ha boka ett VUL (vaginalt ultraljud) snarast möjligt oxå. Idag är jag tydligen i vecka 5 (4+0), och ett VUL kan man inte göra förrän tidigast i vecka 7.
Mina bröst har blivit aningen större inbillar jag mig men ömmar gör de inte alls.

Nu är det dags för lite te och ett par mackor, älsklingen min sover fortfarande och jag sitter här i vardagsrummet med en massa tända ljus, mys!

Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar