Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

30 december 2009

Tiden står stilla

Hallå i (vinter)stugan!
Här snöar det och är -10, rätt grått ute annars är det en riktigt härlig vinterdag.
Vaknade runt 07:30 av Liam, hjärtats 3½ åring, helt ok då han annars har väckt oss allt från 5:30-6!!!
Idag skall vi till Kungens Kurva och shoppa lite småsaker, vi passar nog på att äta thai på ett riktigt bra ställe där i närheten oxå: http://www.lemon.se

Idag är jag 4+4, känns som tiden står still nu! Det är ju inte många dagar kvar till inskrivning men det känns som en EVIGHET tills jag har valt att berätta för familj och vänner. Min storasyster hade missfall i somras och jag vet hur hårt det tog på henne så jag vill verkligen vara i alla fall vecka 9 eller så innan jag berättar. Inte ens då är man ju säker men då har det i alla fall gått en liten tid. Till vecka 12, då den största risken för missfall etc är förbi kan jag nog inte hålla mig. Det känns verkligen som en evighet! Det innebär att jag skall vara tyst i nästan 2 månader till. Hmmm...
Jag mår väldigt bra men är trött och allmänt hängig. Inga nya symptomer. Än.

Kram så länge.



Hur söt är inte den då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar