Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

29 december 2009

Fått tid hos barnmorskan

Sorry för dåligt bloggande, mitt nät har varit nere sedan igår förmiddag så jag har inte haft tillgång till nån dator. Nätet är fortfarande nere men nu har jag snott hjärtats tregrej och kört in i datorn så nu funkar det sakta men säkert.
Idag är jag 4+3 och har fortfarande inget illamående eller ömma bröst, men rejäla mensvärkar det har jag minsann.
Igår ringde jag till barnmorskan och fick tid för inskrivning den 5/1, då skall jag vara på 5+2.
Mmmm nu doftar det god kyckling i hela huset. Är hos älsklingen och sover här inatt eftersom han har sin barnvecka. Är djälvulskt hungrig hela tiden numera, men det kommer väl att avta då jag kommer att börja må illa. Ja man får njuta medans det varar. Jag är lite halvnojjig att nåt är fel bara för att jag varken mår illa eller har ömma bröst men min barnmorska sa att oftast så kommer det inte förrän i vecka 6 eller 7, vissa mår ju bra hela graviditeten så illa behöver man ju inte må. Men jag är nojjig i alla fall, vill bara att allt går som det skall.
Nu skall jag hjälpa älsklingen med riset, annars blir det gröt till middag hehe..
Kram på er så länge.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Kan va kul o får kommentarer på sitt bloggande... O veta vad det är för typer som läser hehe... =)
    Ja e en tjej på 28 höstar som har slutat med mina p-piller i september och hoppas nu att jag ska få gå samma väg som du... Har haft ägglossning nu, och hoppas på utebliven mens hehe
    Va nojjig förra månaden då jag gick 2v över (el va man ska säga) Tog fem tester, men vart tyvärr inget då. Men nu har den värsta stressen lagt sig så hoppas på o va mindre nojjig nästa ev mens..
    Kommer följa din blogg med spänning nu, o se vad som väntar! Kanske kommenterar mera. Lycka till! Kram A

    SvaraRadera