Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

31 december 2009

Gott slut och ett gott nytt år!

4+5 idag.
Jag mår fortfarande inte illa men har faktiskt lite ömma bröst nu, jag duschade tidigare och duschstrålen kom rakt på bröstvårtan och AAAAAAAAJ! Nu när jag klämmer lite på brösten så känns de bra mycket ömmare än tidigare.
Jag skall alldeles snart ge mig ut på en långpromenad, har lagt på mig säkert 3kg på ett par veckor och de skall BORT! Jag kan ju inte bli en tjockis innan jag ens hunnit bli en "tjockis" ;O)

Det gäller att klä på sig ordentligt idag, galet kallt!

Nu måste jag sätta fart här om jag skall hinna ut och hem igen, måste va klar till kl 15 sen då hjärtat hämtar mig. Vi firar nyår med hjärtats familj + vän ikväll.

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar