Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

27 december 2009

Vän kommer lastat

Nu har älsklingen begett sig hemåt och det känns tomt och konstigt utan honom här. I vanliga fall så brukar han sova hos mig till måndagmorgon men i och med att han måste hämta sin son kl 06:30 imorgonbitti så åkte han hem ikväll istället, dessutom får jag finbesök! :O) En av mina bästa vänner, Jenniefer kommer och hälsar på och sover kvar. Jenniefer har bott i Alanya, Turkiet de senaste si så där 5 åren men nu var hon tvungen att åka hem och styra upp lite saker. Vi har inte setts sen min ryggoperation och det var över 3 månader sen så det skall bli mys!

Just nu sitter jag och laddar ner lite musik till min mp3:a jag fick i julklapp av hjärtat, hade en mp3:a som rymde max 25 låtar tidigare så att ha kunnat föra över runt 60 låtar bara nu känns som ren lyx! ;O)

Åhhh.. Jag fick fårskinnstofflor i julklapp av hjärtat oxå, jag som har så enormt kalla fötter jämt (oavsett årstid) myser i dem hela tiden nu.

En stark graviditetssymptom är att jag är som en 80-årig pensionär, trött hela tiden. Jag och Jenniefer som i vanliga fall brukar sitta uppe och tjattra hela nätterna, hur skall det gå nu när ögonen vill falla ihop redan vid kl 20 hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar