Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

25 december 2009

God fortsättning!

Vilken underbar julafton det blev igår!
Min pojkvän (eller ja numera fästman faktiskt) fick cb´s digitala graviditetstest inslaget som julklapp igår morse, han blev rörd till tårar. Älsklingen.. Vi omfamnade varandra och tårarna rann nedför båda våra kinder.
Det är så svårt att ta in, att jag är gravid! Givetvis är det en fantastisk känsla, nu hoppas jag bara att ALLT går vägen!!! Jag är endast i 3+6 idag så det är en lång väg kvar, en lång väg med både tankar och känslor.
Jag har inga direkta symptomer än mer än att kroppen känns annorlunda, svårt att sätta ord på. Jag har rejäla "mensvärkar" imellan åt men mår inte illa eller så än, inga ömma bröst heller.
En tydlig graviditetssymptom är dock att jag är kissnödig, ofta!

Hoppas att vi får en fantastisk tid här tillsammans.
Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar