Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag idag. Firar ni? För oss blir det inget superspeciellt eftersom hjärtat har Liam till imorgon, det blir väl lite mys senare ikväll då Liam lagt sig. Helst hade jag velat gå på nån restaurang, bo på hotell 1 natt eller varför inte legat på nån varm sandstrand nånstans (som i och för sig kanske inte har så mkt med alla hjärtans att göra) men en hemmakväll med älsklingen duger. Duger.. ;O)

Då har jag alltså kommit in i vecka 12, jag mår bara bra men idag är jag allmänt seg och dessutom har jag ont i tänderna! Hmm.. Tandköttet kan ju bli ömt vet jag och blöda, vilket det oxå gör då jag borstar tänderna men ha ont i tänderna?? Är det en gravsymptom??

Igår var jag och syrran, Anna i Vällingby-C och strosade omkring och på kvällen var jag och firade 2 vänner som fyller år på "Dolce Vita", en mkt trevlig kväll med massor av tjejprat och skratt. Var hemma runt halv 12 och låg sen i sängen och kollade på OS till 01, stängde av när det kändes kört för tjejerna i skidskyttet. Trist. Ja, jag är en riktig sucker för sport, OS är på oavbrutet här hemma nu. Härliga tider! :O)

Nu tänkte jag ta ett bad, sen ordna nån lunch innan hjärtat och Liam kommer och hämtar mig.
Hoppas ni får en superfin dag, oavsett alla hjärtans eller inte.
Kram på er, Fiffi.

Ett fint doftljus och en gosig nalle till älsklingen (han kommer inte se inlägget förrän tidigast imorgon eftersom han inte har nån dator just nu..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar