Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

18 februari 2010

Spjälsäng & skötbord

God morgon kära vänner!

Hur står det till? Med mig är det bara bra, molvärkarna jag hade igår är som bortblåsta idag. Det gjorde faktiskt riktigt ont i magen igår, krampade, drog och hade sig. Man blir lite orolig när det känns så där, men jag antar att det är normalt att få ont imellan åt. Jag har läst om sammandragningar, det kanske var det rent av?! När det gör som ondast får man svårt att fokusera, ja jag ligger iaf och bara stirrar i taket då. Som tur var är detta inget ihållande och inget att oroa sig för hoppas jag! Usch, ja nu går jag och nojjar mig att lilla fisens hjärta slutat slå, inte pga att jag hade så ont igår men i allmänhet så där. Kan man inte bara koppla av!!
Jag hoppas att remissen till ultraljudsbarnmorskorna kommer i brevlådan snart, det skulle ju bli inom 2v men hoppas att det kanske t.o.m blir av i nästa vecka. Det är där jag får svar på kub:et och kommer att göra själva nupp ul:et.

Åh, jag har hittat spjälsängen och skötbordet jag vill att bebisen skall ha, dock är det bara en önskan då båda möblerna går på ca 15000!!! kr. Galet! Men BRIO´s duger gott och väl, och de möblerna går "endast" på ca 3500kr.


Söt ljusslinga att ha runt tex sängen, Amvina 399kr.


Brio skötbord, 1495kr.


BRIO spjälsäng, 1995kr.


Stokke skötbord, 4699kr.


Stokke spjälsäng, 7999kr.

Allt kommer från babyland.se.

Nu skall jag se lite OS repriser eftersom hjärtat ville se film igår, det var bara att ge med sig.
Hörs lite senare. Stor kram, Fiffi.

4 kommentarer:

  1. hej gumman!!
    det finns en ekakt likadan säng som brios på babyland eller va det heter där på hornsgatan, kostar bara 800kr!! finns även på ikea (gulliver) för 800kr! så kika där innan du handlr så där dyra =)

    kramisar klara

    SvaraRadera
  2. wow vilka priser =) Fast hade man haft råd så hihi. Försöker spara nu så jag har har extra pengar när man har föräldrarledigt plus ska köpa en massa. Är bara så nervös för vulet nästa vecka. =S Jag har ju inte sett mitt frö än.
    Kram

    SvaraRadera
  3. jag hoppar nog in sen igen på FL, behövde en liten paus nu bara :)jag blev framflyttad en dag till, så ja är i vecka 12+5 nu.
    hoppas det går bra på NUPP, men det gör det säkert, det är lite längre ultraljud så man får se mycket av bebis, mysigt!
    kram på dig!!

    SvaraRadera
  4. brio har SÅ snygga grejer, håller med :D

    SvaraRadera