Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

23 februari 2010

KUB svar och NUPP undersökning

Idag skall jag som sagt till ultraljudsbarnmorskorna för mitt kub svar och för själva nupp undersökningen, är smånervös! Vill bara att allt skall se bra ut! Men det skall väl gå bra!?
Det är väl bäst att ge sig ut i tid med tanke på kaoset i t-banan, tvärbanan skall tydligen gå som vanligt men man vet ju aldrig, den kanske slutar att fungera den med!?

Skriver mer när jag är hemma igen för nu måste jag fixa med lite saker här hemma.
Kram så länge, Fiffi.

1 kommentar:

  1. det kommer gåå bra =) jag får mitt svar på onsdag, men är faktiskt inte så nervös.
    ultraljduet kommer vara superhärligt, buffa gärna lite på magen så får du se den lilla slå kullerbyttor.
    jag hade 70A innan, och nu 70C....hehe. men jag vet inte vart man får tag i större, twilfit? eller pröva beställ amningsBH redan nu, det rekommenderar min BM, dom är sköna =)

    SvaraRadera