Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

15 februari 2010

Tröttare än tröttast

Jag har sovit så otroligt dåligt inatt så nu är jag tröttare än tröttast. Jag vaknade vid ett par tillfällen av min halvgalna katt som ville ha uppmärksamhet men annars sov jag helt enkelt inte bra bara, vred och vände på mig och hade svårt att somna om när jag väl vaknade.

Imorgon är det dags för inskrivning samt kub/nupp, hoppas verkligen att allt är som det skall vara!! Lite smånervös är jag allt men det skall nog gå bra!
Förutom att magen är svullen, stor och hård så har de flesta symptomerna avtagit. Det är så sjukt jobbigt nu när man är i ett sk mellanläge, nu är det lixom: Men har inte Fiffi fläskat på sig en del!? Och inte: Aha, tjejen är gravid!
Jag har fått ett litet put det har jag och när jag ligger ner går det ju inte längre att dra in det men magen ser bara fläskig ut helt enkelt och just nu undviker jag allt vad tighta tröjor heter men då det kommer att synas att man verkligen är gravid då kommer jag gå med tighta toppar hela tiden hihi.. Det är så otroligt fint, sexigt och vackert med gravidmagar!







Otroligt snygga mammakläder från asos.com

Hoppas att ni har fått en fin start på veckan och att ni mår bra.
Kram så länge, Fiffi.

1 kommentar:

  1. Hihi, visst längtar man efter att magen ska börja synas ordentligt ;) det gjorde jag iaf... Minns med glädje den dagen då det för första gången var en främling som påpekade att jag var gravid - då kändes det som en bekräftelse på att min inte bara såg "tjock" ut, hihi!

    SvaraRadera