Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

12 februari 2010

TGIF

Hej hopp!
Hoppas att allt är bra med er denna gråa fredag. Med mig är det bra, började faktiskt må lite småilla igår kväll men nu är jag så gott som symptomfri igen. Upp och ner. Mage börjar jag få i alla fall, inte så mkt men magen är inte alls som innan. Jag ser fram emot då det syns ordentligt!Nu skall jag till syrran en sväng sen fixa ett par ärenden på stan. Hur ser er fredag ut då? Ikväll blir jag hemma, skall handla hem lite gott och ha framför tv´n senare. Nej.. dags att ge sig ut.

Stor kram på er så länge, Fiffi.


Ny marinblå randig topp från Lindex och mörkblå jeanstights från Gina Tricot. Inga mammakläder som sagt utan helt vanliga, tightsen tog jag large i så det finns plats för magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar