Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 februari 2010

NUPP

Då var det ny vecka igen då. Värst vad tiden flyger fram ändå så tycker jag att jag står kvar i samma vecka hela tiden, är inte det lustigt!? På lördag blir jag 2-siffrigt iaf, då blir jag ju 10+ och går då alltså in i 11:e veckan.
Ca 2v kvar till inskrivning, fick mail av min bm nu imorse som skrev att vi gör NUPP då oxå vilket känns skönt, velade ju ett tag men känner mer och mer att det är nåt jag vill göra och därför jag mailade henne om just det. Älsklingen känner som jag och det är skönt.
Nu blir det lite kalkonprinskorv och makaroner till lunch.
Hoppas veckan börjat bra för er!
Kram.

1 kommentar:

  1. Jag gjorde aldrig NUPP test, de frågade inte ens, konstigt... Förresten, la precis in en tävling jag tror att du skulle gilla! KRAM

    SvaraRadera