Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

22 februari 2010

Vill ha vår NUUUUU!!!

Trodde ni att jag dött av någon typ av köldskada (med tanke på att jag inte bloggade igår tänkte jag)? Ja man kan ju nästan ju tro det med tanke på den HEMSKA kylan som dragit in över landet igen. Jag är så TRÖTT TRÖTT TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT på allt vad vinter heter att jag inte vet var jag skall ta vägen!! Idag är solen framme åtminstone men 15 minus är inte ok nånstans. Jag vill ha vår VÅR VÅÅÅÅÅÅÅR NUUUUUUUU!!!

Igår blev det fika med syrrorna + respektive och barnen, mys! Efter det åkte jag och hjärtat och handlade lite mat och hyrde film. Ja, film och OS har det blivit en hel del av under helgen för vår del, en lugn och skön hemmahelg med andra ord.
= Jag zappar på tv´n och älsklingen städar haha..





Jahapp..då har jag gått in i vecka 13, symptomerna avtar mer och mer tycker jag men jag har haft rejäla molvärkar i helgen och i lördagskväll mådde jag dessutom hemskt illa men annars så känner jag mig faktiskt mycket piggare. Pulsen är fortfarande hög och jag är andfådd för ingenting men så är det väl så gott som under hela graviditeten vad jag förstått!?
Imorgon är det dags för kubb svaret + nupp ul:et, ni håller väl tummarna att det går bra!

Hoppas att er vecka startat bra. Kram så länge, Fiffi.


Älsklingen ville inte vara med på bild


Jag på "Broncos" i lördags


En stor kall...äppeljuice! ;O)

1 kommentar:

  1. Grattis till vecka 13! =)

    Och jag håller med om att man är trött på vintern. Här nere i malmö är det snö och isigt på marken, och det är så varje dag och hela tiden. Jämfört med förra vintern då det inte låg snö en enda dag. / Lurven

    SvaraRadera