Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

4 februari 2010

Nu räcker det va!!

Vem mer än jag är JÄVLIGT trött på detta snöande?? Nu räcker det va!!


Snökaos igår.


Jag ser sååååå fram emot våren, välkomnar den VARMT. Nu! Ja jag vet, våren är ju inte runt hörnet kanske men vad jag längtar!!! Slippa de tunga vinterbootsen, den stora dunjackan, för att inte tala om all grus i hallen. Nej nu får tiden allt gå i raskt takt, som tur är märker man att det blir ljusare och ljusare i alla fall och det är ju alltid nåt!

Molvärkarna kommer och går, i ett par dagar har de faktiskt varit rätt hemska men det är alltid värst på kvällen och natten och är aldrig ihållande som tur är. Just nu mår jag bra igen, anar bara en liten "mensvärk".
12 dagar kvar till inskrivning, varför går tiden i snigeltakt????
Hoppas att allt är bra med er.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar