Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

19 februari 2010

Bio?

Hej och välkommen du härliga fredag!

Även om jag fortfarande är sjukskriven 75% efter ryggoperationen och är hemma hela dagarna så är det nåt visst med just fredagar, det liksom känns i hela kroppen.
Sitter här och kollar SF´s hemsida, funderar på att överraska hjärtat med "Shutter Island" ikväll men plusstolarna som jag hade hoppats på var nog för mkt att hoppas på, alla vill ju se den här filmen och att försöka få plusstolar samma dag man vill gå är ju omöjligt. Ja rätt omöjligt över huvudtaget med biljetter, blir Heron i sånt fall.
Vad hittar ni på i helgen då? Blir det nåt mys, bio, partaj eller nåt annat skoj?

Fick brev från ultraljudsbarnmorskorna igår förresten och jag skall dit för svar och nupp ul redan nu på tisdag 23/2, längtar så att få se bebisen igen men samtidigt är jag lite smånervös för svaren och livrädd för att bebisens hjärta har slutat slå eller att det är nåt annat fel, ja usch vad jag nojjar mig.
Efter detta datum så är det ca 5v till rul:et och efter det ca 4v till mammaträffen hos MVC och sen 4v till besök hos bm. Då bör ju veckorna gå undan tycker man! Alltid härligt att ha lite saker att se fram emot.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för dagen, träffar nog upp syrran en sväng och sen är jag ju på jakt efter ny mobil som jag vill ha fixat innan helgen. Har ett par jag mailat på, bla en C905 och en W890i. Den sistnämnda är betydligt billigare men så klart lockar en rosa C905:a! Skall suga på karamellen en stund nu.
Kram så länge, Fiffi.

P.S. NU RÄCKER DET MED SNÖ!!!

2 kommentarer:

  1. Tror inte du behöver oroa dig men förstår din oro. Är ju pirrigt med vul ul osv =)

    Själv blir det nog sova för hela slanten i helgen. Är så sjukt trött att jag skulle kunna somna nu direkt på jobb. =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. skrev jag att jag var Lurven från fl. =)

    SvaraRadera