Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

14 februari 2010

Inte så bra alla hjärtans...

Jag har precis fixat i ordning mig och hör hjärtats bil komma på gatan, känner mig så glad att äntligen få se min älskling eftersom vi inte setts på hela helgen (ja sen i torsd till och med).. Hjärtat ringer på dörren och när jag öppnar ser jag Liam gråta och älsklingen säger att Liam har kräkt ner bilen. Liam är nedkräken och är helt förstörd stackarn, min första reaktion var att backa bakåt så klart, att bli magsjuk nu (eller senare för den delen) är inte aktuellt!! Jag gav hjärtat hushållsrullen, en påse ifall Liam skulle fortsätta att kräkas och lite snabba pussar innan de begav sig hemåt igen. Liam har inte mått dåligt tidigare idag tydligen men jag vågar inte riskera att bli dålig. Hjärtat säger att Liam bara kräktes en gång så det kan ju bara va maten som kom upp, likaväl som att det är vinterkräksjukan... Klandrar självklart inte lille Liam som blev magsjuk men det är så typiskt, jag som hade saknat mitt hjärta så mkt och hade sett fram emot dagen med dem.
Jaja.. så var det med det.

1 kommentar:

  1. Vilken otur för er alla! Hoppas Den lille kryat på sig snabbt, och att du har en bra dag i alla fall!

    SvaraRadera