Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

22 februari 2010

Mammajeans

Var förbi H&M idag och provade ett par av deras mammajeans (slimfit) och de är verkligen supersnygga och jättesköna. Så nu vet jag vad jag kommer att inskaffa den 25:e!
Jag kunde fortfarande ha stl 38 i de mörka jeansen men tror att jag köper stl 40 ändå så jag är säker på att jag kan ha dem längre fram oxå, i den ljusare tvätten så var stl 40 skitsvåra att få på så där lär jag få köpa stl 42 i sånt fall. Deras (H&M mama) jeanstights är supersnygga och bekväma oxå, endast 199:-. Jeansen jag provade idag kostar 499:-.




Magen börjar verkligen synas nu!


Snygg detalj!






Det var skönt med ett bad ikväll, Sisse håller mig sällis som vanligt.

2 kommentarer:

  1. hihi vad skönt att höra =)

    Dem var snygga dem byxorna!
    Kram Lurven

    SvaraRadera
  2. Ja jag köpte ett par mammajeans från H&M,jeanstightsen för 199 kr. Bästa köptet jag gjort, så sköna! Och perfekta för magen att växa i eller hur!

    Funderar också på att köpa ett par till mamma jeans från H&M senare. Alltid bra att ha! :)

    SvaraRadera