Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

26 februari 2010

Garderobsrensningsryck och fredagsmys

Jag fick världens ryck mitt under Let´s dance och började rensa garderoben, välbehövligt nu när lite mammakläder måste få plats. Ja allt annat oxå för den delen, jag skulle kunna ha en 5ggr så stor garderob och ändå inte ha plats för alla mina kläder, skor, väskor och grejer.
Apråpå kläder så köpte jag ett par skitsnygga slim fit jeans på H&M idag (inga av de jag provade sist), ett par mammatoppar på rea och lite annat smått och gott. Såg en supersöt tisha på H&M, skall önska mig den av älsklingen tänkte jag ;O)
Var förbi en babyaffär oxå, köpte inget men kunde ha köpt med halva affären. Ett par babytofflor kommer jag i alla fall att köpa där inom kort.
Nu sitter jag och skrattar så jag dör, Solsidan är sjukt kul men idag är det sinnesjukt kul!!
Nej nu tänkte jag skala mig ett äpple och skära i klyftor (godast så), ja det är mitt sk fredagsmys idag, inte alls sugen på godis eller nåt idag.
Hoppas ni får en fortsatt fin fredagskväll. Sussa gott när det är dags!
Kram fina ni, Fiffi.


Slim fit jeans på H&M´s mammaavdelning, 499kr.


Sjukt snygga Friis & Company skor


Söt tisha på mammaavdelningen, 99kr


Underbart söta babytofflor, 79kr tror jag att det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar