Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

18 februari 2010

Min tillfälliga mobil

Jag är så trött så jag inte vet var jag skall ta vägen, men skidskyttet skall ses klart på så är det bara! Dock verkar det inte gå så bra för Ferry ikväll, trist.

Har inte gjort nåt speciellt idag, var en sväng på Söder för att leta ny mobil. Eller begagnad mobil skall jag snarare säga eftersom det är en begagnad mobil jag skall köpa, en ny men begagnad alltså ;O)
Mobilen jag har tillfälligt är ungefär från 1879. Den har inte ens t9 funktionen fattar ni, jag menar det tar en halvtimme att bränna iväg ett sms på 2 meningar.


Min tillfälliga mobil haha..
Nej men nästan ;O)

Sussa gott när det är dags kära vänner.
Kram, Fiffi.

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för kommentaren, känner man sig inte ensam i vikt träsket. =) Hoppas verkligen det lugnar sig för oss hihi. =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. hehe joobbigt att bära med sig. =)

    OS är inte riktigt min grej, =( saknar andra avenyn som jag är beroende av haha.
    Kram

    SvaraRadera