Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

8 februari 2010

Ny vecka! Igen!

Ny vecka. Igen! Jag tycker att veckorna flyger förbi men samtidigt så tycker jag att jag själv står i samma graviditetsvecka, konstigt det där.
Känner av yrsel idag, det liksom snurrar i skallen sen mår jag faktiskt lite illa men det kan ju bero på att jag bara ätit lite yogurt till frukost. Skall alldeles strax ut på lite ärenden sen förbi syrran en sväng, måste köpa med nån lunch oxå.
Igår var jag och älsklingen på stan hela dagen, strosade i affärer och käkade i Kungshallen innan "Snabba cash". Vilken film! Men tung och mörk, här glorifieras minsann inte kriminellvärlden vilket det ofta görs i amerikanska rullar tycker jag. Nästa bio blir "Precious", får se om vi hinner se den denna veckan för hjärtat har inte Liam förrän torsdag då Liam är bortrest med sin mamma.
Hoppas att er start på veckan har börjat bra, själv känner jag mig rastlös och uttråkad vet inte varför.
Hörs lite senare. Kram ni fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar