Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

28 februari 2010

Degardag

Hallå i stugan!
Sitter i köket hos älsklingen och är allmänt trött, har inte sovit nåt inatt i stort sett pga älsklingens mamma som snarkar för en hel armé. Nu blir det lunch snart och sen tänkte jag bege mig hemåt, bara slappa och ha en riktig degardag i soffan med ett par filmer. Sen har jag tänkt på marängswiss sen jag vaknade haha, så det får det nog bli ikväll minsann.
Igår blev det lite shopping, IKEA och sen var vi på en thai och sushibuffé på kvällen där hjärtat åt 30 stycken!!!!!!!!!!!!!!!! sushibitar!!! 30 stycken!!!!! Imponerande!
Skriver mer sen, vill bara tala om att jag lever ;O)
Kram så länge.

1 kommentar:

  1. Hej tjejen hoppas att du o din bump mår fint. Själv mår jag bara bra. Går in i v 18 på tisdag. Ändrat bf datum efter RUL den 19/2.

    Hoppas se dig på FL snart. =)

    SvaraRadera