Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

16 februari 2010

Hejja hejja!!!

Inskrivningen idag: en massa intressant prat (min bm är kul dessutom) sen lämnade jag kissprov och diverse blodprover, tog blodtryck mm..
Jag tog blodprover för kub som jag får svar på inom ca 14 dagar, svaret får jag hos ultraljudsbarnmorskorna (där jag gjorde mitt 1:a ul) dit min bm kommer att skicka remiss för själva undersökningen oxå. Så dit om ca 14 dagar alltså. Skall försöka få dem att avslöja könet redan då hihi ;O)
Min bm kommer även att skicka remiss dit för mitt rul vilket blir antingen den 31/3 eller 1/4, nån av de dagarna skulle min bm se till att jag skulle få.
Jag skall på en sk mammaträff den 28/4 och sen till bm igen 24/5. En massa datum att se fram emot och då bör inte tiden kännas alltför lång. Eller.. Hehe...

Oj herrejisses, Björn Ferry i ledning!!! Nu vågar jag knappt titta. Hejja hejja!!!
Älskar vi inte OS så säg! ;O)

Kram på er, en mkt trött Fiffi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar