Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

11 februari 2010

Äntligen berättat för syrran!

Men herregud, har jag en blogg??? Haha... Jag glömde helt bort att blogga igår, ledsen för det. Här har det inte hänt mkt, igår åkte jag med älsklingen när han jobbade och efter det handlade vi lite gott och hyrde en film. En mysdag med andra ord. Kan behövas mitt i vardagen eller hur!

Idag har jag lunchat med syrranbyrran, ja min äldsta syster som jag valde att inte säga nåt om min graviditet till i och med att hon själv försöker att få barn och inte haft det så lätt. Jag var faktiskt supernervös att berätta men det gick hur bra som helst, syrran blev jätteglad för min/vår skull. Åh nu känns det som det skall, mina systrar är mina bästa vänner och undanhålla nåt sånt viktigt känns aldrig bra.
Jag och syrran pratade en massa om min graviditet men även om hennes situation och nu håller jag alla tummar och tår jag har att det går hennes/deras väg oxå!

Nu sitter jag och äter lite middag och snart tänkte bädda ner mig i soffan och se nån av dessa filmer jag hyrde idag:







Nej dags att prova jeansleggingsen jag köpte idag, det är ju långt ifrån dags att köpa mammajeans men mina vanliga kan jag inte knäppa utan att det stramar och gör ont så jag behövde lite nytt. Än så länge kan man ju köra en stl större bara på alla vanliga tights, leggings mm, skönt för de svarta tightsen jag använder dagligen behöver ett brejk känner jag.
Jag känner fortfarande inte av så mkt symptomer, det har avtagit lite men det går väl upp och ner antar jag. Snart går jag in i vecka 12, det ni! ;O)

Kram, Fiffi.

1 kommentar: