Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

7 februari 2010

Prommis och bio

Hej fina!
Hur har er helg varit? Min/vår har varit lugn och mysig, det blev ingen bio i fredags men det tänkte vi köra idag istället. Igår blev det potatisgratäng och kyckling i gryta, "Tösse" semla och lite annat gott framför Melodifestivalen. Helt klart rätt låtar som gick vidare tycker jag men jag hade även fantastiska, Anders Ekborg som favorit. I alla fall..
Nu tänkte jag och hjärtat ge oss ut på en prommis, sen får vi se om det blir en 18 eller 21 bio.
Kärlek, Fiffi.

P.S. Nästäppan håller på att göra mig galen, 3e veckan med nässpray imorg! Renässans funkar säkert om man ger det en si så där 3-4 dagar men jag står inte ut med att endast andas genom munnen. Är hooked på nässpray nu är jag rädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar