Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

3 februari 2010

Alvedon, värmedyna och soppa på spik

Molvärken igår gjorde för ont för att ignorera alvedon, brukar inte vilja ta i onödan men igår var det tvunget. Vaknade flera ggr under natten och hade ont och var uppe minst 3 ggr och kissade. Kom på att jag faktiskt har en värmedyna som är underbar mot värk och den har värmt skönt nu på magen.
Idag har jag tvättstugan så jag springer in och ut i blåsten, har inte lika starka molvärkar idag men jag känner av en mindre "mensvärk" hela tiden och skulle helst vilja strunta i klädhögen här på vardagsrumsgolvet men då tror jag inte att hjärtat blir så glad. Skitiga kallingar är ju ingen höjdare menar jag.
Nu kurrar magen och jag tänkte fixa lite lunch, vad återstår att se för jag har inget hemma. Soppa på spik kanske!?

Hoppas att ni mår fint kära vänner.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar