Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

17 februari 2010

Bombnedslag

Halloj!
Sitter och betalar en himla!! massa räkningar, aldrig kul men som ju alla vet ett måste. Skall ta en dusch nu tänkte jag sen bege mig in mot stan, måste handla dagkräm och lite annat kul.

Vet inte hur jag och älsklingen får det så stökigt på så kort tid, det såg ut som ett bombnedslag i köket idag bokstavligen (ser inte alls så hemskt ut på bild som det faktiskt var).

Before:



After:



Tadaaaaa!! Nu kanske vi kan sitta i köket och äta middag ikväll hehe..

Känner av molvärkar idag, rätt rejäla mensvärkar känns det som ungefär. Annars mår jag tipptopp, ja förutom att jag är andfådd och trött men så är det med det.
Dags för duschen!
Kram, Fiffi.

1 kommentar:

  1. hihi vad duktig du e hihi =) själv har jag blivit världens slöaste på att städa nu när man är såå trött. =) Men börjat lära mig att diska iaf. =)

    SvaraRadera