Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

13 april 2010

Babyadidas

Åh vilken underbar dag det har varit! Efter lunchen och letandet efter mammakläder så åkte jag hem en snabbis innan jag och hjärtat stack ut i solen med glass från Stockholms Glasshus. Mums! Sen blev det en sväng till Söder där vi hittade de SÖTASTE babyadidas gympadojjorna. Man bara döööööööör!!

'

Lillkillen min kommer inte kunna ha dessa förrän han är några månader men vi kunde bara inte låta bli.
Apråpå skor så måste jag köpa nya till mig själv, ett par ballerinas och nåt par sandaler. Idag gick jag i mina stövletter (ca 9cm klack) och det var ingen höjdare för varken rygg eller ben.
Nej nu skall jag fortsätta se "The good wife" på TV4.
Sussa gott när det är dags kära vänner!
Fiffiluren.

2 kommentarer:

  1. ojoj vilka söta! man får hålla i plånboken!
    jag vill också veta köööön, haha :P

    SvaraRadera
  2. jag tror också det funkar om man tar större storlekar eller kollar på big sise på vissa ställen. :-)

    Gud vilka söta skor. Ska lätt köpa ett par längre fram som man kan spara till bebis. =)
    Och sen kanske dem ändå har mer användning för skor längre fram än när dem är spädisar. =)

    SvaraRadera