Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

8 april 2010

Halvtid!

Ja just ja, jag glömde att skriva det (tror jag) igår, jag har ju redan passerat halvtid!! Jag går in i vecka 21 på söndag redan, ja nu känns det som tiden går fortare och fortare faktiskt. Nu har jag ju dessutom så mkt att se fram emot, mammaträffen om ca 3 veckor, till barnmorskan den 24/5 och sen blir det säkert en fika med lite Sthlm´s tjejer som jag pratar med på Familjeliv.

Jag och hjärtat kunde inte låta bli att köpa lite killplagg igår efter beskedet om att det är en liten gosse jag bär på, Liam ville prompt att bebisen skulle ha Superman settet så därav det. Jag är inte mkt för en massa "barntryck" på barnkläder men settet är helt klart sött!





Jag måste bara tipsa om en graviditetsbok, "Mammapraktika" heter den. Jag köpte boken från en tjej som lämnat kommentar här på bloggen då jag frågade om bra graviditetsböcker. Boken är superbra verkligen, den är skriven vecka för vecka vilket jag tycker är toppen (jag försöker att bara läsa den veckan jag är i för tillfället men det är svårt) med massor av bilder och bra tips. Att rekommendera alltså!



Hoppas att er dag startat bra och att ni börjar känna er riktigt "våriga"!
Kram så länge, Fiffi.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du är nöjd med boken =)) Vore jätte kul om du hänvisade lite till mig så kanske jag får fler läsare =) Sköt om dig å lilla pojkmagen ;-)

    SvaraRadera