Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

9 april 2010

Till gynakuten

Jag fick inte tag i just min barnmorska men en annan barnmorska nere på Mödravårdscentralen och hon skrev ned allt jag nämnde i min journal och sa att det säkert inte har något med min graviditet att göra men hon ville ändå att jag skall åka in akut. Det kan vara blintarmen, urinvägsinfektion lr bara tarmkolik lr vad hon sa som är vanligt under själva graviditeten.. Jag har ju inte mer ont än vanligt just nu men hon sa att ligger man ihopkurad av smärta och gråter så är det lika bra att kolla upp även om jag inte har så pass ont just nu. Smärta kan ju som sagt komma och gå och även om jag känner mig ok för tillfället så vill jag varken äventyra min bebis eller min kropp.
Det är säkert ingen fara men håll tummarna ändå!
Kram, Fiffi.


19+5 (vecka 20).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar