Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

26 april 2010

Munk te

Hej hopp kära vänner!
Hur har er helg varit? Bra hoppas jag!
Då har jag gått in i vecka 23 och nu börjar det kännas som att tiden pinnar på rätt så bra. Jag minns då jag satt hos min barnmorska på inskrivningen i vecka 13 och sa: Men det är ju evigheeeeeter dit då hon sa att nästa besök hos henne är den 24 maj! Nu är det ju bara 1 mån dit och i veckan har jag dessutom mammaträff nere på MVC! Vad det nu innebär. En del vet jag ju går på föräldraträffar men en mammaträff vet jag inte riktigt vad den innebär, kanske skall kolla med min barnmorska.

Igår kom älsklingen och Liam hem från Gotland, och älsklingen hade till min belåtenhet köpt te jag bara inte kan leva utan: Guteblandning! Sen hade jag en önskan om ett annat te, Munkte och det hade han givetvis oxå köpt! Älsklingen min!! :O)
Munkte har jag nog inte druckit sen jag bodde på Gotland och det är ju en si så där 22 år sen.



Imorse blev det en kopp Guteblandning, nu är det nog dags för en kopp Munkte! ;O)
Hoppas veckan startat bra!
Kram ni fina, Fiffi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar