Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

21 april 2010

Pannkaksonsdag

Eftersom hjärtat och Liam åker till Gotland imorgon då det är torsdag och våra pannkisdagar så fick det bli pannkisar idag istället helt enkelt. Gott!!

Fikat/lunchen idag var supertrevlig, vi satt i ett par timmar och snicksnackade och efter det strosade jag omkring i Globen lite. Var en sväng förbi H&M för att utnyttja mitt tillgodokvitto på 300kr och där sprang jag in i en av tjejerna från fikat/lunchen och eftersom vi inte hade mkt att göra bestämde vi oss för att ta en fika till. Trevligt!
Det är så skönt att prata av sig med andra gravida om krämpor, oro, glädje, bebissaker mm mm..
Hoppas vi kan styra upp nåt igen tjejer!

Nu skall jag sträcka ut benen på soffan, har såna krypningar och stickningar i benen på kvällen.
Idag är det final numero 4, HEJJA DIF!!!

Kramis, Fiffi.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det skulle vara jätte kul att hänga på någon gång på fika med dig & gravida gänget. Själv försöker jag också ordna ihop en gravidträff med folk från familjeliv, men går dock lite segt tyvärr. Jag är ju i vecka 21 nu, BF 4 September.

    Kram/ Emma
    http://ljuvaseptember.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. fy vad gott!!! Nu blev jag så sugen. Fast idag hinns det nog inte men snart så! =P

    SvaraRadera