Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

15 april 2010

Överraskning

Idag kom älsklingen med en överraskning: Vi skall ut och äta på "La Famiglia" och efter det se "Clash of the titans"!
Eftersom jag ändå inte fått tag i biljetter till den 1:a SM-finalen (DIF-HV) till mig och syrrorna så spelar det inte sån stor roll att jag missar den på tv... bara lite hihi ;O)
Nej men det skall bli supermys! Det var ett tag sen jag och hjärtat hittade på nåt faktiskt.
Nu måste jag fortsätta göra mig klar, tänkte locka håret egentligen men det hinner jag inte men det får bli utsläpppt i alla fall.



Insåg nyss då jag tittade mig i spegeln att jag blivit riktigt stor nu! Ja för mig alltså.. Det är både underbart men lite läskigt på en och samma gång. Jag försöker dock att bara tänka att det är ett fantastiskt liv jag bär på och att jag inte kommer att vara så här stor någon längre tid. Peppar peppar.. Större lär jag ju bli innan detta är "över" dessutom. Jo större har jag blivit, kunde som sagt ha H&M´s mammajeans i stl 38 tidigare men de jag köpte i stl 40 igår var för små så jag fick åka in och byta till stl 42 idag. Hjälp...

Ha en fortsatt fin torsdag kära vänner!
Kram, Fiffi.

3 kommentarer:

  1. vad söt! =) Du ser verkligen gravid ut nu!! =) Mysigt. =)

    SvaraRadera
  2. Du ser jättefräsch ut! Kram Lillis

    SvaraRadera
  3. jättefin kula du har gumman! vilken trevlig överraskning, den hade jag gärna tagit del av, hehe ;)

    SvaraRadera