Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

30 april 2010

Himlen ler i vårens ljusa kvällar..

Nu är väl våren ändå här!!?
Jo man får ju verkligen hoppas det!
Har ni några trevliga planer inför kvällen och helgen?
Vi har inte bestämt så mycket, vi tar nog lite som det kommer.
Idag blir det i alla fall en lunch med en av "gravidtjejerna" från Familjeliv, mycket trevligt! Eftersom jag inte har några vänner som är gravida (ok en men hon är lite efter mig) så är det toppen att lära känna andra gravida, ja inte bara nu under själva graviditeten men framöver också. Det blir ju lite annat sen då man har barn, hittar man på saker så är det ju oftast med andra med barn. Har jag hört ;O)
Nej nu skall jag äta upp frukosten. Hörs lite senare gott folk.
Kärlek, Fiffi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar