Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

6 april 2010

Var är hantverkarna???

Ja det undrar jag minsann!! Kl är 09:46 och inga hantverkare syns till. Badrummet har de lovat stå färdigt på fredag, längre än så tänker jag inte uträtta mina behov i en hink om man säger så.. :O/
Elen funkar inte i halva vardagsrummet heller och inte nånstans i vårat sovrum, måste ringa felanmälan idag.

1 dag kvar till rul!!! Fjärilarna i magen har börjat bli elefanter, jag är både nervös och känner oro men samtidigt en längtan efter att se min/vår lilla bebba igen och hoppas sååååå på att få veta könet oxå.

Nej nu måste jag fortsätta packa upp kläder ur alla miljoner kartonger.. Vardagsrummet är i alla fall någorlunda ordning.

Hoppas att ni fått en superfin start på veckan!
Kram, Fiffi.





Hyllan står i den ena delen av vardagsrummet och soffan i den andra.

2 kommentarer:

  1. ser fint ut. :-)

    Data på soffan känner jag igen haha. =D

    SvaraRadera
  2. va fint ni har fått det!! ser fram emot att komma o hälsa på när det är färdigt =)
    ta hand om dej gumman och lycka till på RUL, ja har mitt på torsdag!!

    kramar o hälsa danne

    SvaraRadera