Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

20 april 2010

I alla fall ett tag till...

Jag som hade tänkt att ge mig ut på en prommis i solen får nog tänka om för nu mulnar det på. Jag kan ju i och för sig ta en prommis även fast det är mulet men det är långt ifrån lika mysigt.
Jag kanske skall fortsätta att fixa klart här hemma, eller lägga in tvätten, eller dammsuga och moppa köksgolvet... Men just nu orkar jag inte mer än att ligga här på soffan. Ja så får det bli, i alla fall ett tag till.

Igår var vi på Babyland och lämnade in barnvagnen på reparation, deras meckkillar skall höra av sig idag och säga vad de kan göra och vad kalaset kommer att gå på. Killen där igår trodde inte att det skulle bli dyrt men han kunde inte garantera något.
Egentligen vill jag bara skicka vagnfan åt h-e men vi har inte så mkt val eftersom de som sålt oss vagnen vägrar vara tillmötesgående, nej de tillåter oss varken att returnera barnvagnen eller stå för reparationskostnaderna. Suck.
Aldrig mer tänker jag köpa något från Blocket (dyrare) utan att ha tittat på det först!!
Men barnvagnen är fin det är den, hoppas den är bra nu oxå!



Crescent M300.

Hörs lite senare kära vänner, nu skall jag dega vidare. Ja i alla fall ett tag till.
<3

1 kommentar:

  1. Vilka jävla idioter. Lägg ut deras mail så kan vi mailbomba dom:-)

    SvaraRadera