Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

24 april 2010

Underbara underbara

God morgon kära vänner!
Allt bra denna soliga lördag?
Med mig är det bra förutom att det drar och gör riktigt ont i magen, vaknade av det faktiskt men det går nog över (förhoppningsvis) om en stund.
Idag är det städning som står på schemat sen hoppas jag på att få träffa min kära vän, Lisa en sväng för en fika eller lunch. Ikväll är det hockey och det tänker syrranbyrran och jag se hemma hos mig, galet spännande just nu!! Hejja Djurgården!!

På väg hem från syrran igår så stannade jag i Liljeholmen för att handla lite mat och kunde inte låta bli att gå in på Lindex en sväng, de har ju så fina barnkläder numera! Fick med mig 2 bodys och ett par velourbyxor (man betalar 3 för 2). Supersött!
Åh din lilla underbara underbara, jag längtar efter dig! <3



Kram ni fina!
Fiffi.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas jag får ha min ring ett tag till.=)

    Jobbigt att du svullnat så redan. =(

    Gud vilka söta kläder! Åh vill köpa nu haha.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag hjälper gärna till och designar din blogg, men helst på blogg.se då jag inte alls är lika duktig med blogspot :) Du kan mejla bilder och en beskrivning på hur du vill ha det, eventuellt den länken också ju :)

    michaela.johansson@sjobo.nu

    SvaraRadera