Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

23 april 2010

Härliga sol

Välkommen tillbaka du härliga sol!
Visserligen är det inte så varmt men på bättringsvägen ;O)
Nej men seriöst så får våren ta och bättra på sig! Det är ju redan den 23/4 idag och igår var rena rama novembervädret. Inget mer av det nu på ett bra tag tack. Återkom i oktober eller nåt!

Vad har ni för planer för helgen då? Hjärtat och Liam är som sagt på Gotland till på söndag så jag planerar att bara ta det lugnt. Jo, en sväng till stan för att köpa stödstrumpor är ett MÅSTE annars så tänker jag ta dagen som den kommer. Ja lite så.

Hoppas fredagen startat bra kära vänner!
Kärlek, Fiffi.


Himlen som den ser ut just nu hos mig.

1 kommentar:

  1. vad härlig himmel, inte riktigt så här. =) men på bättringsväg ändå. =)

    Jag har fått ett fett blåmärke på min vad utan att ha slagit mig och misstänker att jag med behöver stöd strumpor. =O

    Kram =)

    SvaraRadera