Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

25 april 2010

Solstråle

Solen skiner idag igen! Underbart!
Jag har suttit inne hela förmiddagen och fixat med lite idéer till bloggen, en tjej började att designa bloggen för ett par månader sen men sen försvann hon bara. Skumt. Nu har jag i alla fall fått tag i en annan tjej som är villig att hjälpa mig, tack snälla du! :O)
Jag önskar bara att jag hade massor av bilder att välja mellan, jag menar jag har ju mest tagit på mig själv i spegeln på sistone. Inte så där jättekul kanske. Jag har flera vänner som fotar en hel del, kanske skulle man höra med dem om de har lust att ta lite bilder..
Nu skall jag i alla fall bara få i mig lite lunch sen blir det en promenad med syrran och barnen. Det blir säkert nån glass nånstans oxå. Det ryktas om Stockholms Glasshus mmmmmm...


Jag vecka 23, 22+0.
Dags att rengöra spegeln igen.. Eller sluta ta bloggbilder i spegeln kanske...

Hörs!
Fiffi.

2 kommentarer:

  1. Ja det är skoj om vi kan följas åt!!

    Ja, hur hittade jag dig.. funderade lite.. jag tror det var när jag googlade på diskbråck, graviditet, förlossning osv.. :) Faktiskt! jag kommer ihåg att jag blev förvånad haha! Men skoj att vi båda är gravida och så lika långt gångna. Jag är i v 24, går in i v 25 på onsdag.

    Ryggen är rätt så illa just nu tyvärr.. har varit okej tills nu.. men aj vad ont det gör. Vet inte om det är nåt jag gjort el om det bara kommer vara såhär nu.. :S Inte lätt att vila heller då jag har en 2,5åring också :)

    Hur är det m din rygg? Vad är det som gör att du måste göra kejsarsnitt? tror du alla som haft diskbråck måste göra det?

    Kram

    SvaraRadera
  2. haha, äsch då, jag kör alla bloggbilder i spegeln, superpraktiskt, då ser man ju själv hur man ser ut ;)

    hoppas du fick käka en maaassa gotte-glass :)

    SvaraRadera