Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

5 april 2010

Inflyttade!

Hej hopp!
Hur mår ni kära vänner? Har ni fått en bra start på veckan? Jag mår bra men har haft väldigt ont i kroppen de senaste dagarna och det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag varit igång hela veckan. Jag har fått stockar till ben på kvällen, de är så otroligt svullna och fötterna värker så jag knappt kan ta mig fram. Magen har jag haft ont i med, som små sammandragningar känns det som och det är väl oxå för att jag varit igång nonstop antar jag. Inget bra alls men nu är vi i alla fall inflyttade även om det ser ut som vi i stort sett är på väg härifrån haha.. Sån röra!! Men men, nu är allt på plats och vi kan ta en sak i taget.

2 dagar kvar till mitt mkt efterlängtade rul!! Det känns som igår jag var hos Ultraljudsbarnmorskorna på mitt nupp/kub och fick rul datumet och tyckte det var evighteeeeeeter dit. Nu är jag där! Galet. Så visst springer tider förbi även om jag sitter och är så otålig så otålig.

Jag kall försöka ta lite bilder senare, bloggen blir ju så trist med bara text hela tiden.

Kram på er så länge, Fiffi.

1 kommentar:

  1. Tack detsamma!

    Vad spännande med rul. =) Tiden går verkligen fort nu. Tänk du r redan i vecka 19 och jag ligger här några veckor efter och trycker på haha. =)
    Kram

    SvaraRadera