Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

7 april 2010

Jag väntar en liten Messi

Åh!!! Rul:et gick så bra som det bara kunde! Inga anmärkningar ingenting och dessutom blev jag framflyttad till 19+3 istället för 18+4 och bf 28/8 (men det blir ju ännu tidigare för mig pga planerat kejsarsnitt).
Lilla fisen ville absolut inte ligga stilla och bebben vinkade, sög på tummen, la sig i fosterställning till att nästan stå på händerna.. Ja så det var svårt att få bra bilder.
Medans barnmorskan undersökte samtliga organ så tyckte jag mig skymta en snopp men sa inget och när hon sa att hon var färdig och att allt såg superfint ut så frågade vi om hon kunde se könet, ja sa hon, det ser ut att bli en livlig liten fotbollsspelare, ja en kille alltså! En liten Messi kanske!? Ja det vore ju toppen hehe ;O)
En liten killepille!!!
Efter rul:et var jag och älsklingen och åt lunch och sen var jag med honom på jobbet resten av dagen. Jag har varit i ett sånt lyckorus hela dagen!!

Behöver jag säga att tårarna forsade då barnmorskan sa: Nu vinkade lilla bebisen till mamma och pappa! Åhhhh....


Ligger upp och ner och skrattar ser det ut som.


Vinkar till mamma och pappa!

Som sagt blev det inte så bra bilder på bebisen, lillkillen ville verkligen inte ligga stilla. Förra gången så var det tvärtom, då ville den bara sova och ligga och chilla i en enda position.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar