Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

17 april 2010

Fult ärr

Hallå i stugan!

Idag har vi en städ och tvättdag, fast just nu är hjärtat nere och gymmar och jag har fastnat framför hockeyn (HV-DIF). Hjärtat sa att jag skulle vara klar för att åka och handla när han är tillbaka vid 17:00 så det är nog dags att masa sig ner i badet nu. KOM IGEN DJURGÅRDEN!!!

Eftersom jag har ett mkt fult, tjockt och rött ärr efter ryggoperationen (ja de gick in via buken) i höstas så drar jag mig för att ta bilder på magen framifrån.. Till en början såg ärret ut att bli jättefint, knappt synligt alls men sen blev det fult över en dag. I alla fall..
Idag struntar jag i att magen ser lite läskig ut och bjuder på en bild på magen 20+6. Herregud jag går in i vecka 22 imorgon!!
Jag skall få ärret justerat av Spine Center men det är ju som sagt ingen idé innan lillkillen är här, dessutom så kanske de rekommenderar att skära i samma ärr (kejsarsnittet) och då är det ju lite värdelöst om jag gått och fixat till det innan.





Nej badet kallar, och kallnar...
Kram på er så länge, Fiffiluren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar