Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

30 april 2010

Trött!

Kom precis hem från stan, lunchen med Sara blev även en fika och sen strosade vi runt på H&M ett tag. Jättego´tjej som jag tror och hoppas kunna umgås mer med.
Nu skall jag bara få i mig en macka sen tänkte jag och älsklingen åka och storhandla. Vi hade egentligen tänkt att åka till Skansen ikväll för lite majbrasa men ingen av oss har orken, jag är GALET trött idag av nån konstig anledning och älsklingen oxå.
Blir det nån majbrasa för er då?
Kramis





Tack K för de sköna och snygga byxorna! Lite stora nu men de växer jag nog i hehe...

2 kommentarer:

  1. Jag har inte kunnat kommenter från min telefon på några veckor så jag jag inte kunnat tacka för att du var inne och skrev hos mig.
    Jag har följt din blogg någon vecka nu och tycker det är jättekul att du lägger ut mycket magbilder, verkligen en sak som jag måste bli bättre på.

    Kul att följa din graviditet här.
    Kram Lotta (halvblod på FL)

    SvaraRadera
  2. oj vad tiden går! Du redna in i vecka 24 wow.=)

    Fin mage du har. Min egen den växer som fan nu haha. =)

    Kram

    SvaraRadera