Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

9 april 2010

Ingen fara..

...med varken mig eller bebben! Skönt! Jag fick lämna kissprov och sen tog de sänkan och allt såg ut som det skall. Jag fick se bebben i typ 3 sek igen då tjejen gjorde ultraljud och hans hjärta slog så fint och han rörde på sig som han brukar. Allt som det skall alltså. De tror att jag haft tarmkolik eller liknande för sammandragningar kommer i hela magen och inte bara på en sida sa dom. Hoppas verkligen att smärtan inte upprepar sig!!
Nu skall jag slänga benen på soffan, har ju inte blivit så mkt med det idag som jag först hade tänkt men bättre att ta det säkra före det osäkra som sagt.
Hoppas att ni får en superfin kväll kära vänner! Här hemma blir det tacos och invigning av vårt nya badrum (hantverkarna fixar det sista nu). Jippie!!!
<3

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att det gick bra! Usch vad otäckt att få så ont tidigt i graviditeten, förstår om du blev rädd.
    Vila dig nu ordentligt i helgen.

    SvaraRadera
  2. Ja ta å vila nu du har packat donat å grejat du måste ta det lugnt!!!! Tacos bvlev det här också =) Nytt badrum med för några veckor sedan *Hahhaha* Ta hand om dig å ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
  3. stackare som du haft det! Jag har fått någon gång ont i höger sida men det verkar ha varit tarmen då för när jag lyckades gå på toa så släppte det, men det var ju långt ifrån sånna smärtor som du haft, men tänkte det kan ju vara tarmen. :-)
    Hoppas du blir bättre snart. Skönt att det inte var nått med barnet. =)
    Kram

    SvaraRadera