Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

16 april 2010

Barnvagnsköp

Idag har hjärtat varit ledig så vi har varit ute hela dagen på diverse äventyr, bland annat så började vi dagen med att hämta ut en barnvagn vi köpt på Blocket. Spännande värre! ;O)
Barnvagnen vi valde är en Crescent M300 och den verkar jättebra på alla sätt och vis men dessvärre så märkte vi att ena hjulet vinglar så pass mycket att det ser ut som att det är på väg att åka av. Liggdelen är så svajjigt oxå att jag knappt skulle våga ha lillkillen i den, jag menar vad skulle hända om jag sitter på en buss som bromsar tvärt etc!?? Personerna som vi köpte barnvagnen av verkar vara trevliga och tillmötesgående så jag hoppas verkligen att detta löser sig på ett eller annat sätt för barnvagnen är idag inte användbar.

Annars var vi och shoppade lite i Upplands Väsby, i en butik som har en massa fina märkeskläder och älsklingen köpte en superfin Dieseljacka och ett par tishor. Ja just, han köpte en superfin svart läderjacka till mig med!! :O) Snäll är han min nyponros!
Och apråpå kläder, jeansen jag fick byta igår till stl 42 istället för stl 40 blev det si så där med.. Det ena paret är liiiiiite för stora (men de blir nog bra senare i graviditeten) medans det andra paret var för små och för korta! Skumt det där. Jaja, jag lämnade tillbaka till för små paret i alla fall. Får ge mig ut och leta nytt par i helgen.

Nu skall jag börja fixa maten, sen blir det "Hurt locker" i soffan.
Hoppas ni mår bra och att ni får en fin fredagskväll!
Kram från mig och lillkillen som buffar och buffar i magen.

4 kommentarer:

  1. Jag hade samma problem idag också med att köpa nya mamma jeans från H&M. Har ju haft mina andra mamma jeans därifrån i ca 4 månader nu MEN sen har de typ gått sönder och passar inte värst bra längre. I alla fall idag var jag ju inne på H&M och provade 2 par mammajeans, och det ena paret var för små (as tajta!) och det andra för stora och pösiga..

    Men men köpte i alla de större jeansen som jag hoppas på ska passa bättre senare i graviditeten.

    :P

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Bara en snabb undran, vad är det för butik som säljer sådana märkeskläder i Väsby? Blev helt nollställd, bor nämligen här själv.. Haha!
    Lycka till med barnvagnen!! Hoppas att det löser sig!
    Vi var själva och tittade på en igår. DJUNGEL säger jag bara..

    Kram på er

    SvaraRadera
  3. Now heter butiken tror jag, de har Diesel, Fred Perry och en massa massa andra märken.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jamen åh! Såklart.. Haha, blev bara helt totalt nollställd..

    SvaraRadera