Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

21 april 2010

Fikaträff med ett gäng gravida!

Om ett litet tag skall jag bege mig mot Globen där den 1:a fikaträffen blir av (ett gäng gravida från min tråd på Familjeliv), skall bli superkul! Vi blir en blandad kompott, olika bakgrunder, åldrar etc men vi är ungefär i samma vecka.

Nu snöar det ser jag.. Jahapp.... Skall det aldrig bli riktig vår???? Det har ju inte ens börjat knoppa, bara kala träd och brungråa gräsmattor.. Det känns som att det kommer att bli en kort sommar, eller nej.. Det kommer att vara en längre sommar bara därför! Det bestämmer jag nu! ;O)

Nej dags att bege sig. Ha en fin onsdag!
Kram så länge, Fiffi.

2 kommentarer:

  1. hej igen

    Ja fy vilket tråkigt väder det är idag! snö snö och snö. men det är väl typiskt vår antar jag... kul att ni har fått ihop ett gäng som träffas! Nackdelen med att bo i en liten håla är väl att sånt är lite svårare och få till. Bilden var den som var under vecka 22. tror jag var lite otydlig när jag frågade om den. men hittade en sen, kan ha vart från samma sida. babycenter??

    hoppas ni hade trevligt idag!!

    SvaraRadera
  2. ha det så skoj! Kul med fika träffar! =D

    SvaraRadera