Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

14 april 2010

Mammajeans på REA

Jag köpte ju ett par av H&M´s mammajeans för ett någon månad sedan som jag älskar, idag var jag förbi H&M på Hamngatan och till min lycka så är samtliga mammajeans på REA from idag! Istället för 499kr så kostar de numera billiga 200kr! Hur bra är inte det då!!
Jag som är i sånt stort behov av mammakläder, ja jeans allra mest faktiskt!
Eftersom jag hade ett presentkort kvar så inskaffade jag 2 par. Jag har inte provat dem än, jeansen är supersnygga och bekväma men frågan är om de inte blir aningen för små. Hmmm...
När jag var i vecka 10 så provade jag mammajeans i stl 38 som jag fortfarande kunde ha då men ett par veckor senare så fick det bli stl 40 eftersom jag gått upp en del och dessutom fått så svullna ben och vader. Jag tog stl 40 idag oxå men kanske behöver jag stl 42.. Låter ju hemskt haha men tyvärr så kommer jag ju att lägga på mig rätt många (inte alltför många hoppas jag!) kg´s till innan lillkillen är här.
Hur som helst.. Jag kan VERKLIGEN rekommendera H&M´s mammajeans så passa på och köp!



Jag frågade om det bara var REA på Hamngatan men det skall vara REA på samtliga H&M. Bra va!

2 kommentarer:

  1. Vara med och tävla om SNYGGA Baby-kläder?
    Gå då in på: http://oinkoink.blogg.se/2010/april/tavling-barnklader.html

    Lägg en kommentar så är ni med i tävlingen :D

    SvaraRadera